keskiviikko 13. maaliskuuta 2019

Kiitos Tukilinja (H)

Kiitos Tukilinja <3
Postauksessa muutamia otoksia uudella kamerallani. Vielä on hakemista ja harjoittelua kun en ikinä ole omistanut järkkäriä, mutta pikkuhiljaa <3

Tukilinjalta tukea oman elämän hallintaan ja harrastuksiin

Olen siis tällä hetkellä määräaikaisella työkyvyttömyyseläkkeellä (toisinsanoen kuntoutustuella) ja kh-tuella kun pikkuneiti on 1,5v. Mies työttömänä. Perheemme taloudellinen tilanne on paska. Laskuja erääntyy ja joutuu säätelemään osamaksuille asioita yms. Perusarkea aika monelle mielenterveys ongelmia omaaville.
Kokeilin kepillä jäätä ja laitoin Tukilinjalle hakemuksen. Oon itsekseni kuvaillut paljon, omaksi iloksi ja mun toiseen blogiin Hulluna häihin. Oon kierrellyt häämessuja ja kateellisena katsellut muiden bloggaajien hienoja kameroita ja hävennyt omia paskalaatuisia kuviani... lisäksi koin että saisin enemmän irti "muutenvaankuvailusta" ja voisin tehdä sitä ikäänkuin terapiana itselleni. Sitten tajusin Tukilinjan olemassaolon ja laitoin heille hakemuksen tuesta kameraan. 
Perusteina oli perheemme taloudellinen tilanne, liitteenä lääkärinlausunto sairaudesta ja lisälausunto miksi kameraa haetaan. Hakuohjeet ja lisätietoja löytyy Tukilinjan sivuilta.

Olen saanut paljon jo irti kamerasta, tuntenut oloni messuilla käydessä erilaiseksi kuin ennen. Ollut vähän tyytyväisempi itseeni enkä kokenut oloani muita huonommaksi. Lisäksi olen tuottanut lapsilleni paljon iloa kun olen saanut räpsiä heistä kuvia, ja he hymy naamalla tuijottaa omia kuviaan :D Pari kertaa olen jopa päässyt yksinäni ulos räpsimään kuvia :D
Vielä kerran kiitos!
#tukilinja

2 kommenttia:

  1. Missäs koulutuksessa olet jatkanut kokemusasiantuntijan pestiä ajatellen? -Itse mediaresurssien ja taideterapian vetäjän roolissa kun pyydetään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon nyt blondi enkä tajua kysymystä :D en siis ole missään koulussa tällä hetkellä, teen vain keikkoja toistaiseksi :) syksyllä tarkoitus aloittaa merkonomin opinnot jos kunto riittää :)

      Poista